mandag 10. februar 2014

Lykkelig polvott

De siste dagene har vi vært på fjellet med Ferrari, slik som vi gjorde nesten hver dag når hun var frisk. Siden hun har blitt holdt rolig i den perioden hun var syk, har hun mistet litt muskelmasse og kondisjon.. Beste kur er å gå, mye, der hun jobber mye terreng løs og der hun trekker oss litt. Resultatet har vært det samme hver dag, hun ligger langflat hjemme helt til kvelden kommer.. Igår hadde hun energi til å leke, faktisk. Fikk smake drue og melon idag, ingen av de var særlig populære ;-)






På fredagskvelden fikk vi den fantastiske nyheten, hvem av valpene som skulle bli vår. Carve Canem Lumina Luna er frøken orange (fargen de får på halsbåndet når de kommer til)! Jeg ble så glad at jeg visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre.. Men når jeg hadde fått roet meg ned, fant jeg ut at jeg skulle lure Mats.. Ringte han og sa at vi fikk ikke valp likevel,  "åh" fikk jeg til svar...Han var tydelig skuffet! Så klarte jeg selvfølgelig ikke å holde meg lenger og buste ut med at vi hadde fått orange, og han jublet han også :-) Hun skiller seg ut, hun har ikke de markeringene man ser godt på Ferrari, og hun er i følge oppdretter godt bygd.. Vi gleder oss masse til å få ta henne med oss hjem- hvor hun skal være resten av sitt forhåpentligvis lange og lykkelige liv <3

Bildet har jeg laget av bildene til oppdretter, Beathe- kennel Carve Canem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar