søndag 16. februar 2014

Ferrari i drømmeland


Ferrari er ei veldig livlig tispe, når hun sover også! Det er sjeldent jeg får filma disse anfallene hun har for seg når hun sover, men jeg fikk med meg en liten snurt ikveld- å da må jeg bare dele. Jeg får som regel opp telefonen alt for seint, og hun våkner av at jeg lager en lyd..

Mats er på jobb, så atter en kjedelig søndagskveld.. Jeg jobber når han har fri, og han jobber når jeg har fri. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten polvotten vår, gleder meg så vannvittig mye til å hente Lulu eller Luna.. eller hva vi skal kalle henne :-) Vi er faktisk fortsatt litt usikre på kallenavnet, fordi vi hadde alltid tenkt å kalle henne Lulu (LUmina LUna) men når er vi blitt veldig vant til Luna.. så vi tar det på "feelingen" ;-)

Nå skal jeg drepe søtsuget med noe veldig godt, spekeskinkewrap og vin! Ha en fin kveld :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar