mandag 7. april 2014

arghh.. Forvirrende


Jeg har alltid vært frustrert over at "alle" andre får tak i så robuste seler til hundene sine, mens jeg bare finner møkk.. 
Jeg vil jo selvfølgelig også at våre hunder skal ha plate som beskytter og støtter mer enn ei tynn sele som sikkert stikker og er ubehagelig.. 
HVOR KJØPER DERE DET? 

Jeg fant noen modeller, men da viser det seg at jeg må bestille fra Danmark.. og de koster jo ikke fint lite heller. Så kanskje dere hadde noen forslag? Noen har kanskje erfaring med denne? 
Den tursela vi har til Ferrari nå er norskprodusert og helt grei å ha på tur, kosta snaue 200 kr. Men når vi går i byen eller for eksempel trener lydighet, vil vi at hun skal ha det mer "behagelig" og ikke føle seg dratt om vi er uheldig å rører feil på oss eller hva det nå måtte være (jeg er superdårlig på å forklare).

DISSE LIKER JEG:

Julius-K9 fra Danmark..



DISSE LIKER JEG IKKE:

Forskjellen ser dere er stor, og støtten i bysten blir jo totalt forskjellig. Nå er ikke jeg særlig opptatt av dette på tur for eksempel, da er det mest om å gjøre at ting ikke henger og slenger slik at hun ikke hekter seg fast o.l. Men når våre hunder først skal være i bånd (båndtvang nå, jippi..) så er det selvsagt at vi vil at de skal ha det mest mulig komfortabelt. 
Lulu blir nok å bruke sela vi fikk fra oppdretter en god stund til, siden hun vokser og det derfor har liten hensikt å invistere i noe ny sele da. 

Så kjære, erfarne og kunnskapsrike hundevenner, hvor kjøpte dere seler, og hva betalte dere?

TIPS MOTTAS MED TAKK :D





2 kommentarer:

  1. K9 seler selges i Norge også =) Her bl.annet =)
    http://www.ipet.no/category.html/hund-seler

    SvarSlett
  2. Vet du hva? NÅ SELGER DE K9 i TRONDHEIM!! :-D lykke! takk for tipset Beathe :)

    SvarSlett